Tuotehaku:
Sileät lasihelmet
Fasettilasihelmet
Kristallihelmet ja -riipukset
Särölasihelmet
Helmiäislasihelmet
Lamppuhelmet
Millefiorihelmet
Raitafoliohelmet
Kissansilmälasihelmet
Suurireikäiset
Siemenhelmet Tshekki
Siemenhelmet Aasia
Putkihelmet
Delica-helmet
Huovutetut helmet
Kivihelmet
Makeanvedenhelmet
Osterinkuorihelmet
Simpukankuorihelmet
Pavé-helmet
Cloisonnehelmet
Puuhelmet
Metallihelmet
Keramiikkahelmet
Luu- ja sarvihelmet
Kashmir-helmet
Fimohelmet
Muovihelmet
Lasinsulatus
Korunosat, vaijerit, langat, ketjut
Sterlinghopea ja Argentium
Gold Filled
Kapussit
Viestirannekkeet
Strassit ja paljetit
Pannat
Riipukset
Helmityötarvikkeet
Sulat
Helmisekoitukset
Valmiit korut
Lahjarasiat ja-pussit
Tarvikepaketit
Kirjat
Lahjakortti
Villa Helmikuu

Suomen Verkkomaksut

Toimitus- ja sopimusehdot sekä rekisteriseloste

Helmi Q -verkkokauppa toimittaa tilauksia sekä Suomeen että ulkomaille. Tilauksen voi tehdä verkkokaupassa (ks. "Tilausohjeet"). Valitettavasti emme voi ottaa tilauksia vastaan puhelimitse, kirjeitse tai faxilla.

Tilaukset voidaan maksaa heti tilauksen yhteydessä kotimaisten pankkien korteilla, luottokorttimaksuna tai ennakkomaksuna etukäteen yrityksemme tilille ennen toimitusta. Ennakkomaksua varten lähetämme maksutiedot asiakkaan sähköpostiin yleensä viimeistään muutaman tunnin kuluessa siitä, kun tilaus on lähetetty meille.

Nordean ja Osuuspankin verkkomaksu tapahtuu aina suojatussa tilassa pankin sivuilla.
Danske Bankin, Tapiolan, Aktian, Nooan, Paikallisosuuspankkien, Säästöpankkien, Handelsbankenin, S-Pankin, Ålandsbankennin verkkomaksaminen sekä luottokorttimaksaminen tapahtuu Paytrail Oyj:n sivuston kautta:

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830

Verkkopankit

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

Toimitamme tuotteet postiin 1-2 arkipäivän kuluessa, kun maksusuoritus näkyy tilillämme. Pyydämme huomioimaan, että toimitamme tilaukset siinä järjestyksessä kuin ne näkyvät maksettuina. Poikkeuksellisista toimitusajoista esim. aleruuhkien vuoksi ilmoitamme aina verkkokaupan etusivulla.

Yritykset ja yksityiset henkilöt voivat tilata tuotteita laskulla. Yksityishenkilön ja toiminimen laskutusmaksu edellyttää sosiaaliturvatunnuksen lähettämistä meille sähköpostilla helmiq@helmiq.fi luottotietojen tarkistusta varten.

Laskutuslisä on 2,95 euroa/lasku. Lähetämme laskutusasiakkaille vahvistuksen tilauksen vastaanottamisesta sähköpostitse ja toimitamme tuotteet postiin 1-3 päivän kuluessa. Pidätämme oikeuden evätä laskutusmaksutavan esim. asiakkaan maksuhäiriöiden vuoksi.

Yli 50 euron tuotetilaukset postitetaan asiakkaalle ilman toimitusmaksua. Pakettitoimitukset toimitetaan lähimpään postitoimipaikkaan. Alle 50 euron tilauksista perimme lähetyskuluina vain yhden kiinteän maksun, 2,95 euroa, joka sisältää kaikki toimitus-, pakkaus- ja postituskulut. Suomen rajojen ulkopuolelle lähetettäviin tilauksiin lisäämme 2,95 euron toimitusmaksun lisäksi ulkomaantoimitusmaksun, joka on 5 euroa. Pyydämme huomioimaan, että postista noutamatta jätettyjen tilausten posti- ja palautusmaksut peritään asiakkaalta täysimääräisinä.

Helmi Q Oy ei vastaa tilausten katoamisesta tai ylimääräisitä toimituskuluista, mikäli asiakas on antanut virheellisen toimitusosoitteen. Pyydämme huomioimaan, että posti ei pääsääntöisesti toimita lähetyksiä lomaosoitteeseen, ellei asiakas ole tehnyt väliaikaista osoitteenmuutosta sinne. Myös tällaisissa tapauksissa ylimääräiset toimitus- ja palautuskulut peritään asiakkaalta.

Helmien valmistuserien välillä voi olla eroja esimerkiksi värisävyissä. Tämän vuoksi suosittelemme tilaamaan samaan työhön tulevat helmet yhdellä kertaa. Helmi Q ei vastaa helmien ja tuotteiden värinkestosta. Esimerkiksi hopeasisushelmet, hopeoidut ja kullatut tuotteet voivat tummua ajan kuluessa tai kosteuden/kemikalien vaikutuksesta.

Kaikki valikoimamme metallihelmet ja korunosat täyttävät EU:n asettaman korumetalleja ja niiden nikkelipitoisuuksia koskevan direktiivin ehdot.

Verkkokauppamme tuotekuvien yhteydessä on mahdollisuus katsoa tuotetta suurennoksena. Erittäin suurilla suurennoksilla olemme pyrkineet siihen, että asiakas saisi mahdollisimman totuudenmukaisen kuvan tuotteistamme. Mikäli tilaamasi tuote ei jostain syystä kuitenkaan vastaa odotuksiasi ja haluat palauttaa tuotteen on kaikilla tuotteilla täysi palautusoikeus 14 vuorokauden ajan tuotteiden vastaanottamisesta. Palautuskäytännöstä voi tarvittaessa kysyä tarkemmin joko sähköpostitse helmiq@helmiq.fi tai puhelimitse 040 5086638.

Tilaajan tulee olla yli 18-vuotias, tätä nuoremman henkilön tilaukset ja maksusuoritukset tulee tehdä vain hänen huoltajansa toimesta.

Helmi Q -verkkokaupan sivuilla olevien kuvien ja tekstien osittainenkin lainaaminen ilman Helmi Q Oy:n kirjallista lupaa on kielletty tekijänoikeuslain nojalla.

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitus ja-sopimusehtoja tarvittaessa.

Rekisteriseloste

Henkilötietolain (523/1999) 10 §:n mukainen rekisteriseloste

Rekisterinpitäjä: Helmi Q Oy Mahlatie 3 33480 Ylöjärvi

Rekisteristä vastaava yhteyshenkilö: Pia Muhli Puh. 040 508 6638

Henkilötietojen käsittelyn tarkoitus:

Asiakasrekisteriä ylläpidetään laskutusta sekä tilauksiin liittyvää asiointia varten. Tilauksen tekeminen verkkokaupassa ei edellytä rekisteröitymistä asiakasrekisteriin.

Rekisterin tietosisältö:

Asiakkaan etunimi, sukunimi, postiosoite, postinumero, postitoimipaikka, puhelinnumero, matkapuhelinnumero, sähköpostiosoite, tilaushistoria ja lähetysten seurantatiedot ja näiden lisäksi laskutusasiakkaiden kohdalla tarvittaessa henkilötunnus. Asiakas voi halutessaan tilata asiakaskirjeen ja tällöin rekisteriin tallennetaan asiakkaan antama lupa lähettää markkinointiviestintää. Asiakas voi pyytää tietojensa muuttamista tai poistamista rekisteristä lähettämällä pyynnön sähköpostiin muhli@helmiq.fi.

Tietolähteet:

Yhteystiedot tallennetaan asiakkaan tilauksen yhteydessä.

Tietojen luovutus tai siirto Euroopan unionin tai Euroopan talousalueen ulkopuolelle:

Asiakkaiden tietoja ei luovuteta eikä myydä muille osapuolille.

Asiakasrekisterin suojaus:

Tietojen käsittelyssä ja varmuuskopioiden säilytyksessä noudatetaan henkilötietolain mukaista laillisuutta ja huolellisuutta. Rekisterinpitäjän tietojärjestelmä ja tiedostot on suojattu teknisillä suojausmenetelmillä. Rekisterin käyttö edellyttää henkilökohtaista käyttäjätunnusta ja salasanaa. Käyttöoikeus voidaan myöntää vain Helmi Q Oy:n henkilökuntaan kuuluvalle mikäli hänen tehtävänsä edellyttävät rekisteritietojen käsittelyä.